donderdag 3 maart 2011

Wat een succes

Hi Friends and Fans,

Het is weer tijd voor een nieuw bericht op mijn Blog. Na een paar drukke weken kan ik vertellen dat NinaLucia's Cupcakes heel lekker loopt.

Onlangs heb ik een aanbieding geplaatst op Groupon.nl waarbij men een doos van 24 minicupcakes kon kopen voor de helft van de prijs, 14,40.  Ik had afgesproken met Groupon dat er maximaal 100 vouchers verkocht konden worden.
De aanbieding staat 24 uur op de site waarbij men dus in één dag de voucher kan kopen en vervolgens verzilveren t/m 1 mei 2011.

Toen ik 's ochtends wakker werd waren er in de nacht al 11 verkocht. De hele dag was het erg spannend. Het ging echt super snel.  Mijn vrienden en familie hielden me ook op de hoogte over hoeveel vouchers er al verkocht waren.
Vroeg in de avond stond het aantal verkochte vouchers al op 104. Groupon had gezien dat de verkoop zo snel ging en hebben het maximaal aantal vouchers verhoogd naar 150, super leuk!

Uiteindelijk heb ik dus 150 vouchers verkocht en was de deal dan ook uitverkocht. De bestellingen stroomden binnen.
Nu heb ik al 1560 cupcakes gebakken voor Groupon!




Wat ook leuk was is dat mensen die de voucher hadden gekocht ook extra bestellingen bij hebben gedaan.
Sindsdien heb ik elke week leuke opdrachten vooral voor verjaardagen en babyshowers. En blijft het dus lekker druk voor mij!

Mijn Valentijnsactie was ook geslaagd. Een paar klanten wilden voor hun Valentijn een doos cupcakes laten bezorgen. Waarbij ik een leuk briefje bij had gedaan. Zie onderstaande foto.




De volgende feestdagen die eraan komen zijn St. Patrick's Day, Pasen en Koninginnendag.
Deze dagen ga ik leuk aanpakken en mooie creaties bedenken.

Ook komt de lente er bijna aan en is het tijd voor een nieuwe Season Special. Ik heb al wat ideeen opgedaan. Wat het precies wordt, laat ik jullie nog wel weten. Het wordt in ieder geval een frisse, luchtige en kleurige cupcake!

Tot snel!

Liefs Nina Lucia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten