donderdag 27 januari 2011

Tevreden

Fans & Friends,

Het is weer tijd om iedereen te verblijden met een nieuw blog.
De afgelopen maanden ben ik erg druk geweest met het opzetten, bekend maken van NinaLucia’s Cupcakes.
Dankzij mijn webmaster heb ik heel snel de website http://www.nlcupcakes.nl/ online kunnen zetten.

In december 2010 heb ik voor ladiesnight in Bioscoop Pathe Arena in Amsterdam mijn Cupcakebedrijfje mogen promoten. Daar komen grote groepen vrouwen op af om van de film te genieten en verwend worden met goodiebags en de lekker cupcakes van NinaLucia’s Cupcakes.
Tevens mocht ik voor de loterij van Ladiesnight een prijs uitgeven waarbij de winnares een gratis doos cupcakes kon winnen.
In alle 1000 goodiebags mocht ik mijn flyers stoppen en in de centrale hal kon men genieten van cupcakes en een lekker glas Champagne. Het was een geslaagde actie!
Voor dit event had ik 500 feestelijke minicupcakes gemaakt. Met wat eetbare glitter zagen ze er nog meer glitter en glamour uit. Men vond deze zo schattig dat ze zelfs dachten dat ze nep waren.


Onderstaand een aantal foto’s
 

Daarnaast heb ik veel opdrachten via mijn website mogen ontvangen en zelf veel marketing activiteiten uitgevoerd. Op de website kan men direct bestellen en dat is een groot voordeel.

Zo had ik een leuk opdrachtje voor Club Air in Amsterdam en probeer ik bij verschillende bakkerijen en espressobars een samenwerkingsverband te ontwikkelen zodat men hier ook cupcakes van NinaLucia kan proeven.

Wat ook leuk is aan het maken van de cupcakes maken zijn de verschillende seizoenen en de feestdagen. Binnenkort is het 14 februari, Valentijnsdag.
En kan men zijn vriendin/vriend/moeder/oma etc verrassen met een lekker doos cupcakes.
Daarna begint de lente in maart en is het ook weer tijd voor een nieuwe Season Special, genoeg te doen dus.

Tot nu toe loopt alles beter dan verwacht, ik krijg veel leuke opdrachten binnen en kan voor elke opdracht steeds een nieuwe creatie verzinnen. Terwijl ik nog maar 3 maanden officieel bezig ben.

-NIEUWS-
As dinsdag 1 februari staat er een SuperDeal van NinaLucia's Cupcakes op http://www.groupon.nl/.

Een doos van 24 mini cupcakes met de lekkerste smaken voor slechts €14,40!!
Deze deal staat as. dinsdag 24uur lang op de website en men kan deze deal t/m 1 april bij mij bestellen. Ik zou zeggen: Profiteer hiervan!!!


Tot nu toe gaat alles dus erg goed en ben ik zeer tevreden! Cupcakes zijn tegenwoordig ook helemaal 'hot'.
Laatst werd er op TV ook verteld dat er verwacht wordt dat Cupcakes de nieuwe lekkernij van 2011 wordt...Dit wordt zeker weten een topjaar voor NinaLucia's Cupcakes!

Tot de volgende Blog!
Liefs,
Nina Lucia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten